Are you passing me by Or am I standing still..   

Standing Still


Home Archives Contact

Wednesday, February 20, 2002 :::
 
Hmm...been few days since last updates...hehehe..bz la penin mana satu nak update kejap kat communityzero.com/awekadp...kejap kat blogspot ni...kejap kat email...hehehe...cukup bln everything will be all jumbled up ....anyway, lately ni I've been busy helping my hubby with the e-perolehan things...Alhamdulillah now, we've already got the license....cuma masalahnya sekrg nak dptkan tender je la...hmmm...niat di hati nak buat sejujur yang mungkin tapi susah la...kalau semua tender yg dioffer tu actuallynya dah ada org lain yg akan dpt...semuanya due to "orang dalam" , mcm mana la syarikat² lain ni nak maju...susah kan...anyway since we've started all this so better move on je la...first start dgn tender yg below 100K hopefully ada la yg dapat....bukan senang rupanya nak jadi kayooo ye....heheheh....wish me all the best then ya! aminnnn.....

::: posted by Aizza at 3:53 AM



View My Guestbook <Sign My Guestbook


Powered by Blogger